Representantskapet 2024

Representantskapsmøtet vil bli avviklet lørdag 7. september fra kl. 10.00-17.00 på zoom.

Zoom lenken:

For å ta del i møtet trykker du på følgende lenke: https://us02web.zoom.us/j/86463806685  Vi anbefalger å laste ned zoom til datamaskinen. Benytter du ipad må du laste ned appen.   
Dersom det ikke virker å trykke på lengen kan du åpne zoom og velge bli med i møte. Da må du skrive inn følgende møte ID: 864 6380 6685 

Vi åpner møtet 09.30 slik at dere kan logge på å sjekke at lyd og bilde virker. Kontakt med Maren på tlf. 977 50515 for assistanse. 

SAKSLISTE TIL REPRESENTANTSKAPSMØTET 7. SEPTEMBER 2024

 

SAK R01/2024            GODKJENNING AV INNKALLING OG SAKSLISTE

SAK R02/2024             OPPNEVNING AV MØTELEDER OG SEKRETÆR

SAK R03/2024            OPPNEVNING AV TO PERSONER TIL Å UNDERSKRIVE PROTOKOLLEN

SAK R04/2024            GODKJENNING AV PROTOKOLLEN FRA REPRESENTANT-SKAPSMØTE 02. SEPTEMBER 2023

Vedlegg: Protokoll

SAK R05/2024             GODKJENNING AV ÅRSBERETNINGEN FOR 2023

Vedlegg: Årsberetning

SAK R06/2024             GODKJENNING AV REGNSKAPET FOR 2023

  1. ÅRSREGNSKAP 2023
  2. REVISORS BERETNING
  3. KONTROLLKOMITEENS BERETNING

SAK R07/2024             GODKJENNING AV BUDSJETT FOR 2025

Vedlegg: Budsjett

SAK R08/2024            REGULERING AV MEDLEMSKONTINGENTEN

Behandles som en del av landsmøtesakene 

SAK R09/2024             SAKER SOM FREMLEGGES AV SENTRALSTYRETSAK

  1. SAKER TIL LANDSMØTE 2024
  2. PEF VISUELL PROFIL 
  3. HONORERING SENTRALSTYRET

SAK R10/2024             INTERESSEPOLITIKK

​SAK R11/2024             BRUKERMEDVIRKNING

SAK R12/2024             ORGANISASJONSUTVIKLING

SAK R13/2024             SUPPLERINGSVALG TIL SENTRALSTYRET

SAK R14/2024             INNOVASJON

SAK R15/2024             REVIDERE GENERALSEKRETÆRENS ARBEIDSINSTRUKS

SAK R16/2024            MODELLVEDTEKTER FOR FYLKES- OG LOKALLAG OG ”GYLDIGE VEDTAK”

Behandles som en del av landsmøtesakene

SAK R17/2024             ORIENTERINGSSAKER

Kjøreplan for møtet

NB! Endringer kan forekomme.

10.00                          Møtestart

10.00 – 11.30             Praktisk info

                                    Behandling av saker

11.30 – 11.40             Pause

11.40 – 13.00             Behandling av saker

13.00 – 13.30             Lunsj

13.30 – 14.45             Behandling av saker

14.45 – 15.00             Pause

15.00 – 16.00             Behandling av saker

16.00 – 16.15             Pause

16.15 – 17.00             Behandling av saker

17.00                          Takk for oppmøte!